دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

رشته تعمیرات موبایل یکی از رشته های پردرآمد

۵ بازديد
۰ ۰

تعمیرات تجهیزات پزشکی، شغل پر درآمد!

با افزایش و رشد بیماری های مختلف در جامعه، ابزارهای لازم برای تشخیص و درمان آن ها هم رشد کرده است.

ارائه دهندگان خدمات پزشکی برای تشخیص و مراقبت از بیماران روزانه به بسیاری تجهیزات پزشکی و دستگاهای تشخیصی و درمانی متکی هستند.

آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، به صورت حضوری و عملی، به آموزش کامل تعمیرات تجهیزات پزشکی می پردازد.

بدون این فناوری‌های ضروری، مراقبت‌های پزشکی مدرن قطعاً بسیار سخت به نظر می‌رسد و همچنین سطح دقت و تاثیرگذاری بسیار پایین می آید.



هزینه آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز


دروه تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، به 2 دوره مقدماتی و پیشرفته تقسیم می شود و هزینه این دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، به ازای هر دوره مقدماتی 4 میلیون تومان و به ازای دوره پیشرفته 4 میلیون تومان می باشد.
که با توجه به مطالبی که در طول دوره بیان می شود، این یک سرمایه گذاری برای شما و آینده تان می باشد.

در زیر به برخی از اصلی ترین ایرادات دستگاه ها و تجهیزات پزشکی پرداخته ایم:

با آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، می توانید این ایرادات را شناسایی یا به بیان دیگر عیب یابی کنید و به تعمیرات صحیح آن ها بپردازید.

 

ایراد در قالب گیری

اکثر دستگاه‌های پزشکی که برای استفاده در محیط‌های رو به بیمار طراحی شده‌اند، دارای اجزای پلاستیکی هستند که قبل از مونتاژ نهایی قالب‌گیری می‌شوند. اما در برخی موارد، نقص در فرآیند قالب گیری می تواند منجر به خرابی دستگاه شود. برخی از دستگاه‌ها یا اجزای دستگاه ممکن است زودتر از موعد دچار ترک خوردگی یا شکستگی شوند. هر زمان که این اتفاق بیفتد، می تواند منجر به برخی مشکلات داخلی یا اختلالات نیز شود.

 

ایرادات ساخت و طراحی

تشخیص عیوب تولید می تواند سخت تر از عیوب قالب گیری باشد، اما این واقعاً برای تیم AES مشکلی نیست. ما از بهترین فناوری های تشخیصی استفاده می کنیم و روش های اثبات شده زیادی برای عیب یابی و ارزیابی وضعیت تجهیزات شما داریم. برخی از تولیدکنندگان در تلاش برای کاهش هزینه ها به استفاده از مواد با کیفیت پایین تر رضایت می دهند و این قطعات نامرغوب می توانند باعث محدود شدن قابلیت اطمینان و طول عمر دستگاه شما شوند.

 

نفوذ آلاینده

نفوذ آلاینده هایی مانند گرد و غبار، خاک، روغن یا مواد شیمیایی می تواند به اجزای داخلی تجهیزات الکترونیکی شما آسیب برساند. این نوع تهدید به ویژه برای تجهیزات پزشکی حساس خطرناک است.

 

رطوبت

رطوبت یک تهدید رایج برای قطعات الکترونیکی داخلی است و دستگاه های پزشکی مطمئناً از این قاعده مستثنی نیستند. و در حالی که بسیاری از دستگاه‌های پزشکی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به خوبی عایق و مقاوم در برابر آب باشند، رطوبت اضافی همچنان می‌تواند نفوذ کند و منجر به کاهش عمر تجهیزات شما شود.

 

فرسودگی تجهیزات در طول زمان

اکثر دستگاه های پزشکی حداقل یک یا دو بار در سال نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. اما حتی اگر به پیروی از یک برنامه منظم تعمیر و نگهداری وفادار بوده اید، این نوع دستگاه ها همچنان در طول زمان دچار فرسودگی و پارگی می شوند - به خصوص اگر به صورت روزانه استفاده شوند. و در بسیاری از موارد، تجهیزات پزشکی که برای مدت طولانی در خدمت بوده اند، در نهایت نیاز به سرویس و تعمیر دارند.

 دوره تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

این دوره با توجه به جدیدترین نیاز های بازار کار طراحی شده است که، هم پتانسیل مهارت آموزان را در نظر می گیرد و هم حرفه های مورد نیاز در بیمارستان ها و کلینیک ها و مکان هایی که نیاز به تکنسین تعمیرات تجهیزات پزشکی دارند.

 

آموزش الکترونیک تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز

در دوره آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز، الکترونیک دستگاه ها و قطعات و برد ها به طور کامل اموزش داده می شود.

برای مثال تمام دستگاه های اندازه گیری الکترونیکی، انواع قطعات الکتریکی مانند خازن ها و ترانزیستور ها و تقویت کننده های جریان و... آموزش داده می شود.

آموزش مکانیک تعمیرات تجهیزات پزشکی

علاوه بر مبحث الکترونیک تعمیرات تجهیزات پزشکی، مبحث مکانیک تعمیرات تجهیزات پزشکی هم مهم می باشد.

پس از آشنایی با الکترونیک و قطعات الکترونیکی، به مکانیک تعمیرات تجهیزات پزشکی در تبریز هم می پردازیم تا اطلاعات مهارت آموزان کامل باشد.

برای مثال نحوه‌ی مقاومت قطعات، نحوه بستن صحیح قطعات، نحوه کار کردن انواع قطعه ها و... در تجهیزات پزشکی.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.